mandag 21. februar 2011

Første innlegg...

Dette er mitt første innlegg på denne bloggen. Jeg er altså Kjøkkenheksa. Romsterer rundt på kjøkkenet, blander med krydder i mitt heksebrygg, og legger tarot i mellom for å se om brygget blir bra ;))

Nå skal jeg finne en fin utforming til min side, slik at DU får interesse å lese dette- men det skal jeg tro du gjør etterhvert ;)

Bloggingen blir å skje når jeg føler for det, og når jeg ikke har helt styr på alle oppskrifter i hodet. Så med andre ord, så blir det både litt oppskrifter, litt daglig skriveri og litt annet som kommer ned i denne bloggen. Så vil du være med, så heng pååååå!!! ;)

Snakkes, folkens! :D

1 kommentar:

  1. Dette tror jeg kan bli bra og ikke minst moro. Gleder meg til å følge deg videre i tiden som kommer.

    Vi ses...klem!

    SvarSlett