søndag 27. februar 2011

NEGATIV ENERGI

Sitter her å spiller meditasjons musikk , som bruker å få meg på topp form.Men ikke denne gangen ,nå får den meg til å gråte.


Huset jeg bor i har negativ energi og den er så sterk at jeg blir dårlig.

Tung energi
Saker og ting blir borte her.Jeg finner sakene alltid igjen men på de utroligste steder , hvor man overhodet ikke legger smykker og nøkler og diverse saker.
Så hører man at det går i dører og det hørest ut som om det er NOEN i gangen.Mørke skygger sees i gangen.
Huset er gammelt men det vet vi jo at da hørest det ulyder , men ikke slikt!Har ikke vært borti maken.Men nå har jeg bodd i dette huset siden jeg var et barn.Og er vant med det.Men det er ikke før nå for 3 år siden ALT begynte å bli mer og mer synlig og hørbart.

1 kommentar:

  1. Har du forsøkt å bruke salvie? "Sage" tenner du på og lar røyken komme godt inn i alle kriker og kroker. Det har en fantastisk effekt og du vil umiddelbart merke resultater. Du trenger ikke være en trent metafysiker for å rense ett hus. Salvie Brukes av alle jeg kjenner som renser - inkludert meg selv. Utrolig festlig som selskapslek også :-) har du skeptikere på besøk, ikke si hva det er men tenn på å spre røyken rundt dem. Spesielt sterk effekt ved nakken, over hodet og foran pannen. Du blir umiddelbart berøliget, vekten på skuldrene raser av. Ufattelig godt.
    Gå til nettbutikken her; http://mysticdreamer.mystore.no/ds_advanced_search_result.php?keywords=salvie&search_in_description=1&submit.x=13&submit.y=14
    så har du straks det du trenger i hus. Lykke til.

    SvarSlett